Slik fungerer det

1

Forspørsel

Send oss en forespørsel ved å fylle ut skjemaet Kontakt oss (Ved å klikke kontakt oss linkes de direkte til siden kontakt oss). Skriv en kort melding om hva du trenger, fra når og evt hvor lenge. Samt litt om størrelsen du trenger, om du ønsker 1 eller 2 etasje. Alternativt kan du ringe 997 13 656.
2

Tilbakemelding

Vi sjekker hva vi har tilgjengelig og gir en tilbakemelding.
3

Avtale

Vi avtaler tid for en befaring og skriver eventuelt en leieavtale. Du får tilgang til porten som åpnes, enkelt med registrert mobiltelefon og får egen kode til din bod.
4

Betaling

Du oppretter avtale om fast månedlig forhåndsbetaling via bank og forhåndsbetaler depositum.
5

Klart!

Vi har en avtale og du har fri tilgang til boden alle dager mellom kl 0630 og kl 2230.

Vi kan også sende faktura kvartalsvis på forskudd med en lite gebyr, for de som ønsker det. Avgiftspliktige næringsdrivende får alltid faktura kvartalsvis med gebyr og mva.

Oppsigelse

Gjensidig oppsigelse med 1 måneds varsel. Oppsigelsestiden løper fra utløpet av en kalendermåned. Oppsigelsen skal være skriftlig pr e-post eller pr brev og vil bli bekreftet.

Forsikring

Vi har forsikring på bygningen, men ikke på ditt innbo. Din innbo forsikring vil normalt dekke deg når du lagrer tingene dine hos oss. Du bør sjekke med ditt forsikringsselskap, da noen krever at du oppgir hvor tingene dine er lagret.

Det er ikke tillatt å lagre brennbare vesker, gass, eksplosiver eller noen form for matvarer i boden.

Klar til å leie lager?

Kontakt oss og vi vil hjelpe deg!

Kontakt oss